Perbualan Tetek

 disinilah perbualan tetek berlaku

Aku tak anggap entry kali ni lucah or mendurjanakan mana2 pihak.(bisa ah ayat).haha.tgk tajuk pon entry aku ni pon."WHAT?PERBUALAN TETEK?APA KAU MEREPEK NI WANG?".yee.hahahaha.aku xbergurau.xpe xpe.biar aku cerita mara kepada korang.actually ari tu aku g vacation ngn housemate aku.xjauh.melaka je.saja jalan jalan mencari gadis limau barli.hahaha.pastuh dah penat jalan maka lepaklah kat satu port ni.mcm best.ilangkan penat sambil sambil melakukan perbuatan dan perbualan yg agak kering gusi dibuatnya.aku lupa sapa yang stary berkata tapi aku igt time tu ngah nyalakan rokok kot.haah.betol lah tu.haha.yela.aku tau orang perempuan mana suka laki isap rokok.maka..." yelah.da addict.da gian.da tegar.kau nak soh kitorang isap apa pas mkn?time lepak2?bangun tido?naik keta?naik moto?jalan2?nak isap tetek?haa.betol lah tu.nanti jadilah lain pulak.aaa.ayang i baru pas mkn ni.i dah xnak isap rokok.bak mai tetek u.hilang akal suda?HAHAHAHA.aaa.ayang,nak tetek.i kakes lah.lepak2 tepu xde mende yang nak diisap.dah kene bukak baju tayang tetek kasik isap.BODOHHH DINN,KARIMMM,NUAAA.hahahahahahaha ".sumpah berdekah gila kot masa ni.aiyooo.sampai menangis kot aku.ngn bini2 aku skali masuk air.haha.beb.pasni xmau isap rokok lah doe.kita isap tetek.hahahahaha.



p/s ; martopo datang lagiiiii

4 comments:

fadh_q © said...

pergh!! kotor sial! hahahaha!!!

anyss said...

budu seh awang..hahahak.

*angelfromthedark~ said...

wahahha! atoiii..dasyat sungguh

alan said...

cantek kot