From Junkyard to the Tip Top Condition beb !


sampah


xberapa sampah


dah xrupa sampah(cantik sket ah)


pendek vs brahim.ada ting ting maa.


hasil selama satu hari.(yang belah kiri ni)


nota : semua jadi rajin nak siapkan moto si mat rempit brahim ni.dari moto kebun jadi tip top beb.ngn aku aku skali terjebak.geram je tgk kotor sket.aku tender basuh2 je.hehe.tapi enjin kantoi.sebu xkuar angin.test power ngn pendek lepas autoshow jap petang tadi ngn pendek.haha.moto pendek jugak pegi.alolololololo.haha.okay,then kat bawah ni gamba gamba pencacai yg melakukan segala kerja.selamat selamat.




pomen


tukang cuci


bauk bauk


brahim


pendek


lagi satu korang mesti pelik kenapa aku tayang moto orang.kau hilang akal ke apa wang?taulah kepala gondol.aiyoo.haha.tunggu aku punya kluar pulak.wabebebabakenaktopo v!

No comments: