"Its Just"

gua nak cerita pasai cinta ini hari.euh?wth siak kau ni wangg.hahah its just,jarang orang laki laki ni describe about love.sebab?ego?pon ye jugak.malu?pon ye jugak.menjengkelkan?sangat sangat ye punnn.its just,orang laki la kan?hoho.nevermine never and ever.sesekali takpe kan.hehehe

its just,kisah ni antara aku dan die.jeng jeng jeng heheh.ade yg tau or myb yg xtau.actually aku kenal minah ni drpd membe membe aku jugak.ceshhh kau mmg punce utame ah kekek hahah.its just,seriously die ni takla semesra alam yang disangke dan aku pon tak sangke aku leh TERmesra alam dan die pon same.(lesung ppit gua jd point) haha.

day by day,week by week,month by month and aku mcm rasa satu mnde yang janggal secara tibe tibe.again,its just,adakah ini cinta?hahaha slow slow aku masuk line pap sane pap sini pap situ pap satu kali lagi hahah.its just,boleh tahan egonye minah ni.beb,aku approach tp die kate eh?dan lagi aku cube lg die kate eh?its just ishhh kau ni memang ah mok.tak memahami isi hati seorang manusie begelar jantan.haha

okay stop,pendekkan cite yang aku pap sana pap sini td tu,bermula lah saat tangkap cintan antara gua ngn si die ni.lagi,its just tak mudah tak senang,leceh tau kau ni yang hahaha

kau kuat merajuk aku pujuk.kau kuat jeles aku pujuk lagi.and its just bile kau datang bulan fine la,mood tak menentu so pakaila libress lain kali.takkan aku lagi pointnye?melampauu kau hahaha lol.mok,kurang kurangkanlah semua tu ye.its just,aku bukan ape,jenuh nak pujuk kau ni.arini da elok sok sok aih?lagi eh?penat.da la mok.tak sian kat aku keee wuuu

its just,aku kau aku kau dan aku kau.aku kenal kau mcm mane kite kawan,mcm tu lah jugak aku nak kau keep ape yg originalitty of yours.its just(again) aku tak marah kau nak mcm tu mcm ni,its just untuk kebaikan kau jugak.sebab aku sayang kau la gile.

genapla semalam about 3months relation kite ye.sekalian,memang its just 3bulan dan 3bulan tu la masing masing kelua masing masing punye kemanisan dan kemasinan.its just,manis sedap dikunyah dan kalau manis sangat boleh membunuh.dan jika masin sememangnye ditambah air lagi jd tawar.dan tawar tu la meneutralkan keadaan naik turun sesebuah institusi perhubungan ecececeh hehehe.its just,gua tanak masam manis.selalu sangat.hahaha.adat laa kan.kan mok?heheh

pucuk dicite ulam mendatang
ulam dikunyah bersama sembilang
maaf bercoret,bukan meradang
hanya berkongsi kerna sayang

sayang awak azira ;)


sory all bro and sis gua sebab gua leh tangkap leleh lak malam ni.gua inginkan neelofa.tu je.haha ;p