Man u Man u Man u !!!

BOLA!!!!!! yes.itulah yang every weekend akan disaksikan berjuta juta peminat bola sepak seluruh dunia.kedai makan terutamanya mamak stall,akan dipenuhi oleh budak2,bapak orang mahupon kapel2 yang wearing same colour of jersey.yelah,name pon kapel hehe.

Yeahhhh,its all about football.malam tadi aku ngn budak2 nih layan man u vs man city.game of the season maybe.and also goal of the season jugak sebab goal rooney yang lipat kijang yang aku rase menakjubkan.last minute of the drama kot.mane tak melompat lompat aku tadi smpai org dtg nak amek order pon aku biar je hahah.ROOOOONNNEEEYYY beb! hahah.favourite player aku tu.and also,im very obses with MANCHESTER UNITED FC.man uuuuuuu !!!

Damn it, stop it awang.xpayah nak obses sangat.kaki naik muka kang hahah.bukan nak ckap ape.bola sepak ni unite kan semua orang kot.tgk mcm world cup tahun lepas.kalau tak cakap pasal bola mesti tak sah.yelah,masing2 ade favourite team sndri.so bila kalah,boleh la nganjing2 sesama sendiri.tak ke merapatkan ikatan sillaturrahim tu?hahah.whatever lah,but football is a beautiful game.truly.aku kalau miss game man u idm aku jd mangse ah bila balik keje.idm?(internet download manager).thats it,usha la page amh sebab kat situ je source aku nak video yang hd takpon hq.korang ade source lain tak?(bagi2 la sket) hehehe.so boleh dikatakan hard drive aku skang ni dah mule mengecil sizenye disebabkan saiz video2 yang besar ni.(sayang beb nak dlete,donlod separuh mati tu nak tunggu huuuuuu)

Lagi pasal bola sepak.hahah.aku nak try jadi pengulas.noob,by the way,game mlm tadi memang city punye.overall,sebab diorang control bola cantik then possession pon not bad compare ngn man u.tp stail man u lak,daripada game2 yang aku dah tgk sebelom ni,terikat ngn jaringan ataupon kene tinggal dlu,team spirit memang kuat.yelah,game2 yang lepas,(tengok season ni sudah),mase ngn blackpool,southampton,ade la jugak comeback.myb percaturan ferguson yang menjadi.urmmm,luck pon ye jugak tp aku lbih kepada team spirit diorang tu.mastermind semua ni?ferguson lah sape lagi.chewing the gum is he habit brooo hahah.


nani open the score


david silva equaliser



winning goal from wayne rooney.fantastic goal!

 
gua melompat time nih hahah


Well well,aku rase itu je kot.football football and football.minggu ni game habis,mgu depan still ade lagi untuk ditonton.tak dapat tonton?tgk espn ah ape lg.hari senin kan ade highlightnye.tak pon livescore for more match result.by the way,man u menangggg woiii.watch out yang kat bawah2 tu.setan merah nak bawak title bpl kali ke 19 kat old trafford.hahah.hope so.heheh.so preview mgu depan lagi bersama sama awang ye kawankawan! haha.calobete ^_^

No comments: