Nah Nadia Nah.

nadia gemok nadia gemok.haha.okay.kau blurr.kau diam.kau senyap.kau gila.kau pasif.maybe.tapi kadang kadang petah berkata.bebel mcm mak nenek cina tua bukit tongkang sana tu.haha.cerita suara jarang berkata.tapi suka bergurau.cerita alam maya*yela.on blog kan.petah macam mak belalang.haha.


tapi aku suka ngn kau neh.pusing pusing bebel pusing pusing bebel.biasalah.semua orang ade masalah jugak.xpe.orang sekeliling ade.aku ade.kau pkir kusut sgt napa?rilek.kau lom jumpa jalan terus.semua jalan bengkok sawa punya.ini BESARRR PUNYAAA !.haha.xpasal2.kecik kecik molek mak kita jaga.besar besar gajah pon mak kita still jaga kita jugak.itu pasal lah aku pantang kalau aku dgr orang gadoh ngn mak ni.aku ni pon bukan ah baik sgt.tapi badan suda besar.kepala otak suda besar.xkan fikiran masih kecik lagi?sendiri mau ingat sendiri mau setel.aku cocok belakang je beb.haha.


anyway aku xda gamba nak letak ah.kau lain kali pegilah curik lappy bapak kau awal awal sana.ade wc.leh webby pastuh.tebongek bongek ah aku sorang sorang je tayang kepala gondol aku ni kat kau.kau syok je usap usap kepala aku kat skrin lappy kadok kau tuh.haha*jahat.aku suka wat kau perasan.sebab apa?entah.nanti aku cerita.lu tunggu je beb.lagi satu.babe,suka suara kau.gedik.ngada2.haha.lagi satu punya lagi satu nak pesan.JANGAN PENDING SANGAT LAH GILAAA ! hahahaha. ;DDDDDD

3 comments:

NadiaJolie said...

awang gedik taknak kawan ko );

awangkecil said...

spa nak kawan ngn kau?
wekk ;PPP

NadiaJolie said...

fine !