Duit Setan

lama da rasanya aku xmengarut dalam blog aku ni.haha.ntahla weh.nak mengarut,nak bercerita banyak menda.itu ini.susah senang.suka duka.masalah demi masalah.bukan xde penyelesaian.ade.tapi perlukan masa.aiyakkk.setel hutang 700.alhamdullillah lega pakcik.mmg betol.700 tu besar beb.korang leh cari 700 ratus dlam masa smggu?kalau boleh aku salute.bukan senang cari duit.bukan senang nak jaga duit.bukan senang nak pegang duit.masalah akan timbul kerana duit?bagi aku yess!aku xnak jadi hamba kat duit.kita buat dia beb.kita ah jadi tuan dia.realiti hidup skang.mmg betol.xdinafikan.haihh.duit duit.aku cari kau bagai nak gila.senang sebab kau.susah pon sebab kau.aku jadi setan sebab kau.aku jadi durjana lahnatullah pon disebabkan kau.syukur aku sebab kerana duit jugak setel masalah aku pelan pelan.sekian..bla bla bla..mencarut.gilo gilo.haiyaa.

No comments: